Publicat 11/02/2015 14:48

Tous creix gairebé un 10% el 2014 després d'obrir 100 botigues a tot el món

Interior de una tienda Tous
TOUS

BARCELONA, 11 febr. (EUROPA PRESS) -

La firma de joieria i complements Tous ha crescut un 9,7% el 2014, fins arribar a un volum de negoci de 371 milions d'euros gràcies, sobretot, al Pla 100, amb el qual ha obert 23 botigues a Espanya i 77 en països de tot el món.

Algunes de les obertures internacionals han suposat el desembarcament de Tous a nous països com Bulgària, Azerbaidjan, Nova Zelanda i Angola, sempre en zones 'prime' i apostant per les 'flagships' en grans ciutats, ha informat la companyia aquest dimecres en un comunicat.

D'aquesta manera, Tous comença el 2015 amb prop de 500 establiments repartits en 42 països dels cinc continents, i s'ha posicionat així com a marca global, i és que els mercats internacionals generen el 51% de la facturació.

A Espanya, on la firma ha augmentat vendes un 11,7%, les obertures més destacades han estat al carrer Serrano de Madrid, la Gran Via Diego López de Haro de Bilbao, el carrer Tetuan de Sevilla i la Jorge Juan de Valencia.

La categoria més important d'aquesta companyia, fundada el 1920 per Rosa Oriol i Salvador Tous, continua sent la joieria, que té un pes del 70%, i les vendes pel canal en línia s'han duplicat respecte al 2013.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés