Publicat 24/11/2019 15:16

Torrons Vicens creix a Espanya amb l'obertura a Madrid de la seva botiga més gran

Torrons Vicens obre a Madrid la seva botiga més gran del món.
TORRONS VICENS

Exporta torró a més de 70 pasos d'arreu del món

MADRID, 24 nov. (EUROPA PRESS) -

Torrons Vicens, la marca artesana que elabora torrons des de l'any 1775, impulsa la seva presncia a Espanya a les portes de l'inici de la campanya de Nadal amb l'obertura aquest dilluns a Madrid de la seva botiga més gran.

En concret, la botiga, que est situada al passeig del Prado, al costat de la font de Neptuno, comptar amb un espai de 650 metres quadrats i es convertir en un punt de venda estratgic i ser la "principal obertura" de la companyia d'aquest any, segons han informat a Europa Press fonts de la marca.

De cara a la campanya de Nadal, l'empresa és optimista i té "moltes expectatives" pel que fa a la nova obertura a Madrid que "sens dubte" far una "bona campanya" i se sumar a la "tendncia positiva" que experimenta la companyia.

Torrons Vicens, a més, impulsa la seva presncia durant la campanya nadalenca amb les seves 'botigues de Nadal', unes 'pop-up stores' que se situen en centres comercials que registren molta afluncia de persones.

Així, té previst obrir a El Corte Inglés de Goya (Madrid), Sabadell (Barcelona) i Tarragona, al centre comercial de Las Rozas Village (Madrid), a l''outlet' de San Sebastián de los Reyes (Madrid).

De cara a aquesta campanya de Nadal, la companyia, del bracet del xef i pastisser Albert Adri, aposta per la innovació amb el torró de cervesa indit i el de tiramisú.

A més a més, la marca també proposa altres novetats 100% d'elaboració prpia com el cremós d'ametlla amb galeta inspirat en la recepta original de la pastisseria Prats-Fatjó de Barcelona, el cremós d'ametlla amb festucs i sal o el d'ametlla amb nous de macadmia i xocolata, així com el praliné de torró d'Agramunt (Lleida) amb xocolata a la pedra o el de maduixes amb nata, entre d'altres.

APOSTA PER L'EXTERIOR

D'altra banda, Torrons Vicens, que compta amb 40 establiments a Espanya, també aposta per incrementar la seva presncia internacional amb l'objectiu de portar el torró a tots els racons del món.

"El mercat internacional és molt important per a nosaltres i l'exportació és una aposta ferma de l'empresa. Amb la transformació del sector del torró que vam iniciar fa anys apostant per la innovació en nous gustos i obrint els nostres propis punts de venda, el torró comena a ser conegut mundialment", reconeixen des de la companyia.

Una expansió internacional que els permet estar consolidats en mercats com els Estats Units, Mxic i la zona de l'Amrica Central, el Japó, Corea del Sud, la zona del Golf Prsic i l'Europa Central. En total, exporten els seus torrons a més de 70 pasos.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés