Publicat 04/11/2022 12:11

Torrent viatja a sia per promoure Catalunya en el sector dels semiconductors, les bateries i l'hidrogen

El conseller d'Empresa, Roger Torrent
David Zorrakino - Europa Press

BARCELONA 4 nov. (EUROPA PRESS) -

El conseller d'Empresa i Treball de la Generalitat, Roger Torrent, viatjar la setmana vinent a sia amb l'objectiu de promoure Catalunya en el sector dels semiconductors, les bateries i l'hidrogen, segons un comunicat del Govern aquest divendres.

Torrent té previst reunir-se amb empreses locals d'aquests sectors per promoure noves inversions a Catalunya i conixer projectes tecnolgics punters.

El conseller viatjar en primer lloc a Malisia, on visitar la planta de la sud-coreana Iljin Materials, que obrir una nova planta de producció a Mont-roig del Camp (Tarragona), i posteriorment es desplaar a Tquio i Yokohama (Japó).

Contingut patrocinat