Actualitzat 28/09/2021 13:26

Torrent serà el representant del Govern en la inauguració de l'Automobile amb el Rei

Arxiu - El conseller d'Empresa i Treball, Roger Torrent
Marc Brugat - Europa Press

BARCELONA, 28 set. (EUROPA PRESS) -

El conseller d'Empresa i Treball, Roger Torrent, serà el representant del Govern en la inauguració del Saló Internacional de l'Automòbil, Automobile Barcelona, on coincidirà amb el rei Felip VI.

Ho ha explicat aquest dimarts la portaveu del Govern, Patrícia Plaja, en la conferència de premsa posterior al Consell Executiu, en la qual ha insistit que la voluntat de l'executiu català és ser a tots els espais importants i que aquest saló és clau per al desenvolupament del sector automobilístic, i és un "referent".

Aragonès ja va anunciar dilluns que no aniria a aquesta inauguració perquè assistirà al debat de política general del Parlament, però va garantir que hi hauria una representació de la Generalitat i que ell visitarà l'Automobile en un altre moment.