Publicat 26/02/2018 11:45

Torrent es reunirà aquest dilluns amb l'associació de familiars dels presos sobiranistes

Roger Torrent ajorna el ple d'investidura
PARLAMENT

BARCELONA 26 febr. (EUROPA PRESS) -

El president del Parlament, Roger Torrent, es reunirà aquest dilluns a les 17.30 hores amb representants de l'Associació Catalana pels Drets Civils (Acdc), que aglutina els familiars dels presos sobiranistes i dels membres del Govern destituït que es troben a Bèlgica.

Fundada a finals de novembre del 2017, el principal objectiu de l'entitat és recaptar suport econòmic per cobrir els costos de transport que comporta anar a veure els seus familiars a la presó o al país belga.

Torrent celebrarà aquesta reunió tres dies després del seu discurs en un acte del Col·legi d'Advocats de Barcelona (Icab), on va criticar l'existència de "presos polítics" i va provocar la protesta de diversos assistents, inclòs el president del TSJC, Jesús María Barrientos, i el fiscal cap de Catalunya, Francisco Bañeres.

Contingut patrocinat