Publicat 07/11/2022 11:48

Torrent celebra la inversió d'Iljin Materials a Catalunya en una visita a la seva fbrica de Malisia

El conseller d'Empresa i Treball, Roger Torrent, visita la fbrica de la multinacional Iljin Materials de Malisia acompanyat de directius de l'empresa sud-coreana i dels directors de les oficines d'Acció a Seül i Singapur.
GENERALITAT DE CATALUNYA

BARCELONA 7 nov. (EUROPA PRESS) -

El conseller d'Empresa i Treball, Roger Torrent, ha visitat aquest dilluns la fbrica de components de bateries que l'empresa sud-coreana Iljin Materials té a Malisia per conixer "de primera m l'efecte multiplicador que ha tingut per als provedors locals" i que preveuen que també es produeixi a Catalunya.

Torrent ha assegurat que la inversió de l'empresa a Mont-roig del Camp (Tarragona) "ser clau per contribuir a la sobirania tecnolgica del país", segons un comunicat de la Conselleria.

Ha subratllat que el projecte ajudar a "explicar al món per qu Catalunya pot ser un dels epicentres europeus per dibuixar la nova indústria de l'automoció elctrica i connectada".

Iljin Materials invertir 600 milions d'euros i crear 500 llocs de treball a la planta de producció de Catalunya que preveu obrir a principis del 2025, la "inversió industrial més gran" de companyies sense presncia prvia al territori que s'ha fet els darrers 20 anys.

Aquesta planta produir elecfoil, una lmina de coure patentada per la multinacional que és bsic per a les bateries de liti.

Contingut patrocinat