Actualitzat 11/07/2018 13:54

Torra no demanarà als sis diputats suspesos per Llarena que abandonin l'acta

El president català, Quim Torra, reunit amb la consellera Clara Ponsatí
GOVERN

BARCELONA 11 jul. (EUROPA PRESS) -

El president de la Generalitat, Quim Torra, ha assegurat que no demanarà l'acta als sis diputats suspesos de càrrec públic pel jutge del Tribunal Suprem Pablo Llarena, i ha considerat que aquesta decisió, que ha qualificat d'indecent, "ataca directament la sobirania del Parlament".

Ho ha dit aquest dimecres en una roda de premsa des d'Edimburg (Escòcia) al costat de l'exconsellera Clara Ponsatí i el seu advocat, Aamer Anwar, després d'haver-se reunit amb ella.

Torra, que es reunirà aquesta tarda amb la ministra principal escocesa, Nicola Sturgeon, i amb diversos polítics escocesos, ha dit que Catalunya pot "aprendre molt" de com el govern escocès està gestionant un segon referèndum i debatrà amb els dirigents escocesos sobre el suport que poden donar a Catalunya.

Contingut patrocinat