Actualitzat 25/07/2018 19:22

Torra no aclareix si donarà suport aquest divendres al nou sostre de despesa proposat pel Govern central

Quim Torra i Ernest Maragall reuneixen el Diplocat
Europa Press

BARCELONA 25 jul. (EUROPA PRESS) -

El president de la Generalitat, Quim Torra, no ha aclarit si el Govern donarà suport a través dels diputats del PDeCAT i ERC al Congrés al nou sostre de despesa per a les Comunitats Autònomes i per a l'Estat el 2019 que el Govern de Pedro Sánchez portarà aquest divendres a votació a la Cambra baixa.

Ho ha dit en una compareixença al Palau de la Generalitat al costat del conseller d'Acció Exterior, Ernest Maragall, després d'una reunió que suposa el tret de sortida al Consell de la Diplomàcia Pública de Catalunya (Diplocat) després de la seva reactivació, després de ser dissolt en aplicació de l'article 155 de la Constitució.

"Estem valorant. Ho estem estudiant. És una pregunta a la qual s'ha de donar una resposta des del Govern", ha contestat i ha assegurat que l'Executiu català estudiarà una qüestió que li afecta directament, perquè suposa un alleujament per als comptes catalans d'entorn de 400 milions d'euros.

Contingut patrocinat