Actualitzat 23/07/2018 18:30

Torra demana a Cunillera reunir la Junta de Seguretat per abordar "els atacs feixistes"

Quim Torra es reuneix amb Teresa Cunillera en la Generalitat
EUROPA PRESS

BARCELONA 23 jul. (EUROPA PRESS) -

El president de la Generalitat, Quim Torra, ha demanat aquest dilluns a la delegada del Govern a Catalunya, Teresa Cunillera, que es convoqui de forma "urgent" la Junta de Seguretat, en la qual participen Generalitat, Estat i els cossos de seguretat.

Ho ha explicat la portaveu del Govern, Elsa Artadi, després de la reunió que Torra i Cunillera han mantingut al Palau de la Generalitat, i ha explicat que el president català vol que aquesta reunió serveixi per abordar com fer front al "creixement dels atacs feixistes a Catalunya".

Torra també vol aquesta reunió per dos motius més: perquè existeix un nivell quatre sobre cinc d'amenaça terrorista, i perquè considera que l'Estat no ha complert amb els compromisos que va assumir en l'última reunió de la Junta de Seguretat fa un any.

Contingut patrocinat