BARCELONA, 5 Oct. (EUROPA PRESS) -
El president de la Generalitat, Quim Torra, i el vicepresident, Pere Aragonès, han assumit les dificultats per mantenir l'acord de Govern que veuen millorable, motiu pel qual s'han conjurat a "enfortir" el pacte que sosté l'Executiu després de la crisi política entre JxCat i ERC per la suspensió dels diputats.
Ho han dit durant una roda de premsa després de la reunió al Palau de la Generalitat després de la fractura viscuda aquest dijous al Parlament entre JxCat i ERC arran de l'aplicació de les suspensions de diputats dictada pel Tribunal Suprem.
Durant el Debat de Política General tots dos grups havien arribat a un acord perquè aquests diputats designessin un substitut mentre durés la seva situació judicial, però JxCat va apostar per mantenir la delegació de vot dels seus quatre diputats afectats, entre ells l'expresident Carles Puigdemont.