Actualitzat 13/07/2013 20:12

Tomás Gómez veu "raonable" l'acord amb el PSC

Tomás Gómez
EUROPA PRESS

MADRID 13 jul. (EUROPA PRESS) -

El secretari general del PSM, Tomás Gómez, considera "raonable" que l'acord al qual han arribat el PSOE i el PSC i que s'ha ratificat al comitè Federal Socialista per unanimitat.

Per la seva banda, el líder del partit a Castella-la Manxa, Emiliano García-Page, s'ha mostrat convençut que les dues formacions no trencaran la seva tradicional "unitat d'acció".

Així s'han pronunciat els dos 'barons' abans d'abandonar la seu federal del partit després de la reunió que ha celebrat el màxim òrgan entre congressos del PSOE.

Abans del començament d'aquesta cita, tant Gómez com García-Page havien deixat clar que no compartien la idea que un nou protocol de relacions entre els dos partits preveiés la possibilitat de donar llibertat de vot als socialistes catalans al Congrés.

"És una cosa raonable", ha comentat Gómez, després d'explicar que l'òrgan de coordinació política acordat entre els dos partits és un fòrum de diàleg i que s'havia aprovat per unanimitat al comitè Federal.

VEU BÉ ESTAR "OBLIGATS A PARLAR"

Per la seva banda, García-Page ha destacat que al partit sempre li ha anat "molt bé" quan ha utlitzat el diàleg.

"Inevitablement, està bé estar obligats a parlar", ha assenyalat, abans de subratllar que segons la seva opinió també és convenient parar atenció al que està passant a Catalunya.

A més, s'ha mostrat convençut que "es trencarà sota cap concepte la unitat d'acció" de totes dues formacions ni l'únic projecte que el partit té per a tot Espanya.

Contingut patrocinat