Publicat 12/9/2019 19:15:03CET

TMB adjudica l'explotació de la publicitat en autobusos per als propers tres anys i mig a Exterion Media Spain

TMB - Archivo

La gestió aportarà a TMB almenys 8,7 milions d'euros anuals

BARCELONA, 12 Set. (EUROPA PRESS) -

El Comitè de contractació de Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) ha adjudicat l'explotació de la publicitat en autobusos per als propers tres anys i mig a Exterion Media Spain, amb un contracte que ha d'entrar en vigor aquest octubre.

TMB ha destacat en un comunicat aquest dijous que el contracte substituirà el vigent amb Grupo Promedios, que va començar el 2009.

El nou adjudicatari s'encarregarà de la publicitat estàtica i audiovisual de la flota d'autobusos de TMB i de l'estàtica de Barcelona Bus Turístic, així com de la digital del conjunt de tota la flota.

Tres empreses especialitzades en el sector van inscriure's en el concurs, i s'ha adjudicat a Exterion pels seus criteris tècnics i per la proposta econòmica que va presentar: la seva gestió aportarà a TMB un mínim de 30,6 milions d'euros en els tres anys i mig.

Aquesta xifra --equivalent a 8,7 milions d'euros anuals-- suposa un augment del 50% respecte als ingresos percebuts el 2018 pels mateixos conceptes per finançar el transport públic, ha assegurat TMB.

Contador
L'actualitat més visitada a Aldia.cat

www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2019 Europa Press. Està expressament prohibida la redistribució i la redifusió de tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense previ i exprés consentiment.