La gestió aportar a TMB almenys 8,7 milions d'euros anuals
BARCELONA, 12 set. (EUROPA PRESS) -
El Comit de contractació de Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) ha adjudicat l'explotació de la publicitat en autobusos per als propers tres anys i mig a Exterion Media Spain, amb un contracte que ha d'entrar en vigor aquest octubre.
TMB ha destacat en un comunicat aquest dijous que el contracte substituir el vigent amb Grupo Promedios, que va comenar el 2009.
El nou adjudicatari s'encarregar de la publicitat esttica i audiovisual de la flota d'autobusos de TMB i de l'esttica de Barcelona Bus Turístic, així com de la digital del conjunt de tota la flota.
Tres empreses especialitzades en el sector van inscriure's en el concurs, i s'ha adjudicat a Exterion pels seus criteris tcnics i per la proposta econmica que va presentar: la seva gestió aportar a TMB un mínim de 30,6 milions d'euros en els tres anys i mig.
Aquesta xifra --equivalent a 8,7 milions d'euros anuals-- suposa un augment del 50% respecte als ingresos percebuts el 2018 pels mateixos conceptes per finanar el transport públic, ha assegurat TMB.