Actualitzat 02/08/2018 18:42

Thomas Meyer recompra el 10% de Desigual que Eurazeo va adquirir el 2014

Seu mundial de Desigual a Barcelona
EUROPA PRESS - Arxiu

BARCELONA 2 ago. (EUROPA PRESS) -

El fundador i conseller delegat de Desigual, Thomas Meyer, ha recomprat el 10% del capital de la companyia de moda que el grup francès Eurazeo va adquirir en 2014.

Segons ha informat la companyia aquest dijous en un comunicat, després de quatre anys de cooperació, tots dos socis han acordat que, donada la situació del mercat, la millor opció per a Desigual és que Meyer sigui el propietari únic de la companyia.

La marca de moda amb seu a Barcelona va signar l'entrada del grup francès d'inversió Eurazeo a principis de 2014 a través d'una ampliació de capital del 10% per valor de 285 milions d'euros, amb l'objectiu d'accelerar el creixement de Desigual i implantar-se a mercats emergents.

Desigual ha assegurat que la col·laboració entre la direcció de l'empresa i Eurazeo ha permès a la marca "consolidar la seva presència internacional" i desenvolupar un pla de transformació.

Aquest procés de transformació, iniciat el 2015, es basa a orientar el model de negoci cap al client a través d'una revisió del producte, una nova imatge de marca i una xarxa de distribució adaptada a la nova realitat del retail i els hàbits de consum.

Desigual va néixer a Barcelona en 1984 i actualment és present en prop de 100 països a través de 13 canals de venda i vuit categories de producte; la companyia disposa de les seves oficines centrals situades a Barcelona i dos centres logístics a Viladecans i Gavà.

Contingut patrocinat