Publicat 02/11/2014 12:27

La tèxtil Interphone aposta per créixer a Espanya amb 10 franquícies anuals de la seva marca 'Captivate'

Alberto Berrocal, consejero delegado de Grupo Interphone
INTERPHONE

BARCELONA, 2 nov. (EUROPA PRESS) -

La tèxtil catalana Interphone ha posat en marxa un pla de creixement a Espanya a través de franquícies de la seva marca pròpia de moda femenina 'Captivate', amb l'objectiu d'obrir com a mínim deu botigues anuals els anys vinents.

El conseller delegat de la companyia, Alberto Berrocal, ha explicat en una entrevista d'Europa Press que fa cinc anys que l'empresa ha començat a obrir franquícies amb una marca pròpia, ja que fins aleshores se centrava a fabricar per a tercers --grans cadenes de moda com Inditex, Punt Roma, entre d'altres--, i que ara han iniciat un pla d'expansió.

Actualment tenen 14 franquícies 'Captivate' a Espanya i la intenció és tancar aquest any amb dues més i anar augmentant la xifra a un ritme d'entre vuit i 12 nous punts de venda a l'any.

Segons Berrocal, de moment no es plantegen sortir a l'exterior amb botigues 'Captivate', ja que prefereixen afermar-se primer a Espanya, tot i que sí que estan explorant nous mercats per al seu negoci de fabricació de moda per a tercers.

Ha explicat que ara mateix treballen en 12 països i que estan en contacte amb fabricants sobretot a Llatinoamèrica i Emirats Àrabs per expandir-se en aquestes zones, tot i que també tenen la mirada posada a Rússia, el Japó, Hong Kong i Corea.

Interphone té una plantilla de 69 treballadors i es dedica al disseny, patronatge i confecció --la producció la fa al Marroc i Portugal--; actualment l'exportació suposa entre un 25 i un 30% de la facturació del grup, de 10 milions d'euros.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés