BARCELONA, 24 gen. (EUROPA PRESS) -
L'empresa pública Grup Tersa va augmentar en un 18% interanual la seva producció d'energies renovables el 2023, fins a superar els 4,63 milions de kWh.
En total va administrar 202 instal·lacions fotovoltaiques a Barcelona i la seva àrea metropolitana, un 14% més que l'any anterior, informa en un comunicat d'aquest dimecres.
Va destinar la producció de les plaques d'autogeneració "principalment" a l'autoconsum i va comercialitzar la de les instal·lacions connectades a la xarxa elèctrica.
Tersa compta amb una potència total instal·lada de 6,2 MWp, que preveu duplicar en un "període màxim" de dos anys: avui dia, treballa en la posada en funcionament de 60 noves instal·lacions fotovoltaiques.
Pel director de transició energètica del grup, David Prous, aquesta línia de negoci "serà cada vegada més important" i respon tant a la transició energètica com al compromís de les administracions.