Publicat 18/03/2023 16:12

Territori estudiar transformar la C-53 de Balaguer a Trrega (Lleida) en una via '2+1'

Una imatge de la reunió
GENERALITAT DE CATALUNYA

LLEIDA 18 març (EUROPA PRESS) -

La Conselleria de Territori de la Generalitat estudiar transformar la carretera C-53 de Balaguer a Trrega (Lleida) en una via '2+1' per afavorir la seguretat i la fludesa, informa aquest dissabte la Generalitat en un comunicat.

El secretari de Mobilitat i Infraestructures, Marc Sanglas, ho va dir divendres en reunir-se amb la delegada del Govern a Lleida, Montse Bergés, i els alcaldes Marcel Pujol (Castellser), Eloi Bergós (Penelles) i Jaume Ferrer (Fuliola).

També es projectar una rotonda en l'encreuament de la C-53 (Fuliola i Castellser) amb l'LV-3028 (Castellser) i l'LV-3344 (Ivars d'Urgell) i s'estudiar la millor solució per a l'encreuament de l'LV-3331 a Penelles (i les setmanes vinents es reforar la seguretat d'aquests encreuaments fins a aplicar-se les mesures estructurals).