BARCELONA 9 set. (EUROPA PRESS) -
El nou Cupra Terramar, que es va presentar la setmana passada i arribarà al carrer a principis de novembre, vol situar la companyia "en un dels segments de més creixement a Europa".
Així ho ha explicat en un comunicat aquest dilluns el director de disseny de Cupra, Jorge Diez, que ha defensat que es tracta d'un cotxe "altament emocional" inspirat en Barcelona.
És un SUV esportiu electrificat de 4,5 metres de llarg amb un capó allargat i alt en forma de V, i que estarà disponible en el mercat espanyol a partir de 38.500 euros.
"Hem volgut barrejar la seva alçada i aquestes dimensions més grans típiques dels SUV amb un plantejament musculós amb línies de gran contrast, propi dels nostres dissenys més esportius", ha dit Diez.
Dissenyat i desenvolupat a Barcelona i amb un nom que fa homenatge al circuit de Sant Pere de Ribes (Barcelona), el Terramar es produirà a la planta d'Audi a Györ (Hongria).