Publicat 06/09/2022 12:29

La tercera edició del BNEW arriba a l'octubre a Barcelona amb 130 temtiques al voltant de 7 eixos

Archivo - Imatge del BNEW 2022
CONSORCI ZONA FRANCA BARCELONA - Arxiu

BARCELONA 6 set. (EUROPA PRESS) -

El Consorci de la Zona Franca de Barcelona (CZFB) celebra entre el 3 i el 6 d'octubre el Barcelona New Economy Week (BNEW), esdeveniment que reunir 600 conferenciants que oferiran sessions, panells i debats de 130 temtiques diferents al voltant de 7 eixos verticals.

En un comunicat aquest dimarts, el CZFB ha explicat que els set eixos que acollir el BNEW d'aquest any són 'Digital Industry', 'Real Estate', 'Mobility', 'Talent', 'Sustainability', 'Invest' i 'Experience'.

La directora general del CZFB i de BNEW, Blanca Sorigué, ha assenyalat que en aquesta edició es volen endinsar en aspectes concrets per analitzar "les últimes innovacions de cada sector", com també tractar els principals reptes i oportunitats en aquesta poca postpandmica.

El delegat especial de l'Estat al CZFB, Pere Navarro, afirma que com a organisme potenciador d'una nova economia han de "facilitar la trobada dels actors i empreses que assumeixen nous reptes per impulsar l'economia 4.0".

En les dues edicions anteriors, que van tenir lloc en un context de pandmia, l'esdeveniment va reunir 10.000 assistents de 111 pasos el 2020 i 12.000 participants el 2021.

Contingut patrocinat