Publicat 10/03/2022 18:15

Telefónica inaugura un espai 5G que mostra les últimes tecnologies de les 'start-ups'

Equip de Wayra Barcelona i els representants de les 'start-ups' que participaran en el 'tech lab'
TELEFÓNICA

BARCELONA 10 març (EUROPA PRESS) -

Telefónica ha inaugurat el 'tech lab' de Wayra Barcelona, un espai amb connectivitat 5G que permetr mostrar les tecnologies més innovadores de les 'start-ups' als clients i 'partners' de Telefónica.

Les sis 'start-ups' que estaran presents al nou laboratori tecnolgic i ensenyaran casos d'ús real dels seus projectes seran Engidi, Ludus, Watchity, Volava, Unmaned Life i Proppos, ha informat telefnica en un comunicat aquest dijous.

Wayra, el 'hub' d'innovació obert de Telefónica, "mira al futur amb el focus posat a potenciar les oportunitats de negoci" i inaugura el 'tech lab' després d'un any de treball en el projecte 'from hub to lab', per convertir les oficines de Barcelona en laboratoris de tecnologia on ensenyar els casos d'ús real de les 'start-ups'.

Contingut patrocinat