Publicado 25/02/2019 17:06

Telefónica ampliarà Aura a 9 països i arribarà als cinc milions d'usuaris actius mensuals el 2019

Chema Alonso a l'MWC de Barcelona del 2019
EUROPA PRESS - Archivo

L'HOSPITALET DE LLOBREGAT (BARCELONA), 25 febr. (EUROPA PRESS) -

Telefónica preveu que Aura, el seu assistent digital amb Intelligncia Artificial (IA) integrada, estigui operatiu al llarg del 2019 a nou pasos on opera la companyia, enfront dels sis en els quals est present actualment, i que arribi als cinc milions d'usuaris actius mensuals.

En un esdeveniment al Mobile World Congress (MWC) 2019 al recinte Gran Via de Fira de Barcelona, el responsable de dades de Telefónica, Chema Alonso, ha destacat que un any després del seu llanament comercial, la quarta plataforma "funciona" i est creixent en les economies on ha estat desplegada (Argentina, el Brasil, Xile, Alemanya, Espanya i el Regne Unit).

Alonso ha recordat que Aura est actualment present a sis pasos i és accessible a través de 30 canals amb uns 1.000 casos d'ús. A més, ha afegit que actualment compta amb dos milions d'usuaris mensuals, xifra que creix dia a dia, i ha registrat 30 milions d'interaccions amb clients.

De cara al 2019, Telefnica espera que Aura estigui present a nou pasos i a 50 canals. A més, espera que es registrin 15 milions de converses mensuals i 120 milions d'interaccions amb clients.

Així mateix, Alonso ha explicat que, en el marc de l'acord assolit amb Microsoft, engegar un ecosistema d'aplicacions, denominat Aura Living Apps, que permetr als clients interactuar amb els diferents dispositius per dur a terme tasques habituals del seu dia a dia.

Entre les noves aplicacions mostrades a l'MWC i que oferiran noves experincies als clients, es troba la de l'Atltic de Madrid, que donar accés a continguts relacionats amb el club de futbol; la d'El Corte Inglés, que millorar l'experincia de compra; i la d'Air Europa, que permet fer el check-in i obtenir la targeta d'embarcament només amb la veu.

El responsable de dades de Telefónica ha ressaltat que amb el seu nou ecosistema d'apps no pretenen que els seus socis migrin les seves aplicacions a la seva plataforma, sinó que es limitaran a usos concrets que permetin "enriquir l'experincia de client".

El contingut d'aquesta notícia està elaborat en col·laboració amb l'Ajuntament de Barcelona

Ajuntament de Barcelona


Barcelona Economies



Contingut elaborat amb la col·laboració de l'Ajuntament de Barcelona






www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés