BARCELONA, 3 oct. (EUROPA PRESS) -
La setena edició de la setmana gastronmica 'Tast de la Rambla' ha superat les 95.000 visites i ha servit 140.000 degustacions durant la seva celebració, des del dijous fins a aquest diumenge.
Un 63% del públic ha estat local, un 22% han estat turistes internacionals, un 6% persones de la província de Barcelona i la resta d'altres punts de Catalunya i Espanya, ha informat l'organització en un comunicat.
L'organització del 'Tast de la Rambla' ha destacat que s'han superat les expectatives previstes d'assistncia i de resposta ciutadana "en temps de pandmia", tot i que han assegurat que s'ha respectat l'aforament mxim perms, de 2.000 persones.
La tapa més venuda ha estat el "brioix de tartar de salmó marinat amb ratlladura de llima, maionesa de sriracha i avellanes caramelitzades" del restaurant Telefric, seguit del "mollete de picanya de vedella madurada amb chimichurri d'herbes del Mediterrani" de Pepa Tomate i del "risotto de bolets silvestres i tfona negra", de Cecconi's.
Els tallers i ponncies de l'Aula de Tast han estat una de les activitats amb més xit d'aquesta edició, amb una alta assistncia de públic, així com les relacionades amb el Territori Convidat: Saborea Lanzarote.