Publicat 28/05/2023 23:40

A Tarragona, amb el 100% escrutat, guanya el socialista Rubén Viñuales

(E-D) El candidat del PSC a l'alcaldia de Tarragona, Rubén Viñuales; el secretari general del PSOE i president del Govern central, Pedro Sánchez; el primer secretari del PSC, Salvador Illa, i la número 2 de la candidatura del PSC a Tarragona, Montse Adan
David Zorrakino - Europa Press

TARRAGONA 28 maig (EUROPA PRESS) -

El candidat del PSC per Tarragona, Rubén Viñuales, ha guanyat aquest diumenge les eleccions municipals després d'obtenir 9 regidors i el 27,55% dels vots, per davant d'ERC, que ha aconseguit 6 regidors i el 18,77% dels vots, amb el 100% escrutat.

Els socialistes han aconseguit 13.123 vots respecte als 8.940 del republic Pau Ricom, que fins ara governava la ciutat, tot i que el PSC necessitar el suport d'altres formacions en no aconseguir la majoria absoluta de 14 regidors.

El PP aconsegueix 4 regidors --el 13,94% dels vots--; Vox entra al consistori amb 3 --10,57% dels vots--; Junts aconsegueix 3 regidors --el 8,65%-- i els comuns 2 --el 6,05%--, mentre que la CUP --que formava part del Govern municipal-- i Cs desapareixen de l'Ajuntament.

Contingut patrocinat