Publicat 04/04/2015 12:59

'Sustainable Brands' valora Barcelona per la seva "projecció internacional"

LEGO
LEGO/MASHABLE

BARCELONA, 4 abr. (EUROPA PRESS) -

La directora del congrés sobre marques que adopten criteris de sostenibilitat econòmica, social i ambiental 'Sustainable Brands Barcelona', Sandra Pina, ha considerat que la capital catalana acollirà l'esdeveniment de diumenge 26 al dilluns 27 d'abril per la seva "projecció internacional".

En declaracions a Europa Press, Pina, que també dirigeix una consultora de màrqueting, ha explicat que per poder portar el certamen a Barcelona, la seva empresa va haver d'integrar-se en la comunitat global de 'Sustainable Brands' fa sis anys i, després, impulsar la candidatura.

A més de la projecció internacional, la directora ha dit que un altre dels motius per escollir la ciutat ha estat la col·laboració de l'Ajuntament que es va comprometre a cedir espais a canvi que el congrés deixarà algun "llegat" a la capital amb activitats obertes al públic.

L'organització s'ha compromès a plantejar un repte sobre mobilitat sostenible per a Barcelona que tindrà l'assessorament i anàlisis dels experts que desembarquin a Barcelona durant el certamen.

Entre els ponents figuren el director de Sostenibilitat Ambiental de Lego, Tim Brooks; el cap d'Innovació Global de Producte de Levi Strauss & Co, Paul Dillinger; i el vicepresident d'Assumptes Públics i Responsabilitat Corporativa de Campbell Soup, Dave Stangis, entre d'altres.

Sota el lema Reimagina, Redissenya i Regenera, 'Sustainable Brands' vol compartir solucions que ajudin a les companyies a adoptar una actitud responsable amb el medi ambient, amb les comunitats i amb els consumidors.

EN SET CIUTATS MÉS

Es tracta de la primera vegada que aquest fòrum es farà a la capital catalana, després de passar per San Diego (EUA), Londres, Rio de Janeiro, Istanbul, Buenos Aires, Kuala Lumpur (Malàisia) i Bangkok (Tailàndia), han explicat a Europa Press fonts de l'organització, que ha estat adjudicada a l'empresa espanyola 'Vull salvar el món fent màrqueting'.

El preu de l'entrada és de 1.400 euros per persona per als dos dies i de 800 per a un dia, i amb un descompte del 10% si es compra abans del dimarts 7 d'abril.

'Sustainable Brands' és una comunitat global d'aproximadament 350.000 especialistes procedents d'empreses i marques innovadores que busquen models sostenibles de comerç i consum.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés