Publicat 23/01/2018 10:11

Susana Díaz diu que Puigdemont ha assumit que "no serà president i el que vol és el descrèdit més gran" d'Espanya

Susana Díaz atén els periodistes a Sevilla
Europa Press

SEVILLA 23 gen. (EUROPA PRESS) -

La presidenta de la Junta d'Andalusia, Susana Díaz, ha manifestat aquest dimarts que Carles Puigdemont ha assumit que no tornarà a ser president de la Generalitat de Catalunya i el que vol és "el descrèdit més gran" d'Espanya.

En declaracions als periodistes abans de tenir una trobada amb el secretari general del PSOE, Pedro Sánchez, a Sevilla, Susana Díaz, ha indicat que el viatge que hauria de fer Puigdemont "és a la legalitat i a la realitat", i ha afegit que ella té la sensació que ell ja sap que no serà un altre cop president de Catalunya i "segueix volent conduir la seva força política i la resta dels independentistes a l'abisme i al precipici a Catalunya".

"Està obstinat en el descrèdit internacional d'Espanya i això és el que en aquests moments em sembla molt greu", segons Susana Díaz, per a qui el viatge a Copenhaguen no va ser "gratuït".

"Ell ja ha assumit que no serà president i el que vol és el descrèdit més gran possible per al nostre país en l'àmbit internacional", segons ha recalcat.

Díaz ha afegit que Puigdemont sabia que el procés independentista no arribava enlloc, sinó "que només portava al desassossec, a la divisió i a l'enfrontament entre ciutadans, famílies i barris i a l'abisme a Catalunya i ara està en aquest camí cap enlloc, també vol endur-se per davant el crèdit internacional del nostre país".

Contingut patrocinat