Publicat 12/06/2025 14:09

Sumar reclama al PSOE que aparte a Santos Cerdán y que le exija que entregue su acta de diputado en el Congreso

El secretari d'Organització del PSOE, Santos Cerdán, durant una sessió plenària en el Congrés dels Diputats, a 12 de juny de 2025, a Madrid (Espanya).
Jesús Hellín - Europa Press

MADRID 12 juny (EUROPA PRESS) -

Moviment Sumar ha reclamat al PSOE que aparti immediatament al secretari d'Organització, Santos Cerdán, i que li exigeixi que lliuri la seva acta de diputat després de l'informe de la Unitat Central Operativa (UCO) de la Guàrdia Civil, que apunta a la seva presumpta implicació a la trama Koldo.

"El PSOE ha de prendre decisions clares i contundents davant aquesta crisi. Com a primera mesura immediata el senyor Santos Cerdán ha de ser apartat de totes les seves responsabilitats i el PSOE ha d'exigir-li l'acta perquè la justícia faci el seu treball", han avançat fonts del partit.

Contador