Publicat 06/06/2021 12:34

La startup Camaleonic Analytics crea un sistema per mesurar l'impacte de la publicitat en esports

BARCELONA, 6 juny (EUROPA PRESS) -

La startup catalana Camaleonic Analytics ha creat un sistema d'intelligncia artificial que analitza en temps real l'impacte de la publicitat en els esdeveniments esportius, permetent als anunciants calcular el retorn de la inversió efectuada.

Per finanar les activitats derivades de l'execució del pla de negoci inicial, ha rebut 75.000 d'Acció, l'Agncia per la Competitivitat de l'Empresa de la Conselleria d'Empresa i Treball, ha informat el Govern aquest diumenge en un comunicat.

El fundador de la startup, Oriol Esteban, assegura que és possible "detectar i analitzar tot all que apareix en un video, ja siguin persones, una pilota, una raqueta o tanques publicitries, i es pot detectar de manera molt precisa l'impacte de la marca publicitria".




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés