Publicat 06/06/2021 12:34CET

La startup Camaleonic Analytics crea un sistema per mesurar l'impacte de la publicitat en esports

BARCELONA, 6 juny (EUROPA PRESS) -

La startup catalana Camaleonic Analytics ha creat un sistema d'intel·ligència artificial que analitza en temps real l'impacte de la publicitat en els esdeveniments esportius, permetent als anunciants calcular el retorn de la inversió efectuada.

Per finançar les activitats derivades de l'execució del pla de negoci inicial, ha rebut 75.000 d'Acció, l'Agència per la Competitivitat de l'Empresa de la Conselleria d'Empresa i Treball, ha informat el Govern aquest diumenge en un comunicat.

El fundador de la startup, Oriol Esteban, assegura que és possible "detectar i analitzar tot allò que apareix en un video, ja siguin persones, una pilota, una raqueta o tanques publicitàries, i es pot detectar de manera molt precisa l'impacte de la marca publicitària".

Contador

www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2021 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés