Publicat 10/03/2016 18:01

La 'start up' catalana Manzanapolis preveu expandir-se a França i Portugal

BARCELONA 10 març (EUROPA PRESS) -

La tecnològica catalana Manzanapolis tindrà un estand a la Innovation Zone de l'eShow Barcelona --que es farà la setmana que ve-- després de ser seleccionada per Barcelona Activa, i preveu que l'any que ve el negoci internacional suposi el 50% de la seva facturació perquè vol entrar al mercat francès i portuguès a final d'estiu, ha informat la companyia aquest dijous en un comunicat.

Manzanapolis és una 'start up' que pretén ser referència a la compravenda de productes Apple de segona mà; en aquest moment l'empresa es troba en una situació de ràpida evolució i xifra el seu creixement al mercat espanyol en un 30 i 40% mensual.

El director general de la companyia, Albert Ruiz, ha afirmat que la necessitat d'expandir-se és el primer motiu que porta les pimes a entrar a nous mercats exteriors, i és per això que han fixat la seva atenció a França i Portugal, perquè "són molt atractius per al sector tecnològic".

El contingut d'aquesta notícia està elaborat en col·laboració amb l'Ajuntament de Barcelona

Ajuntament de Barcelona

Contingut patrocinat


Barcelona Economies



Contingut elaborat amb la col·laboració de l'Ajuntament de Barcelona