BARCELONA 14 març (EUROPA PRESS) -
La farmacutica alemanya Stada va tancar el 2023 amb una facturació de 3.730 milions d'euros, un 14% interanual més, i un ebitda ajustat de 802 milions, un 19% més.
En un comunicat aquest dijous, l'empresa ha explicat que l'increment s'ha produt "grcies a la millora dels costos de producte, malgrat les pressions inflacionistes, i l'alta fiabilitat del subministrament".
El CEO de l'empresa, Peter Goldschmidt, ha assenyalat que l'enfocament empresarial "est generant nous llanaments" a la seva cartera de productes i un fort creixement orgnic.
La companyia ha explicat que l'augment s'ha experimentat en tots els segments de productes i a totes les regions geogrfiques, i que el 2023 va signar 95 acords de desenvolupament de negoci i llicncies.
Ha detallat que el creixement de les vendes el 2023 va ser impulsat principalment pel segment de productes Consumer Healthcare, que va representar el 40% de la facturació total.