Actualitzat 22/09/2015 11:33

Stackmann: "Seat serà un terrible èxit a Europa"

BARCELONA, 22 set. (EUROPA PRESS) -

El president de Seat, Jürgen Stackmann, ha assegurat aquest dimarts que Seat serà un "terrible èxit a Europa", ja que és un mercat que s'està consolidant, i ha apostat per l'estratègia de seguir 'leonitzant' la marca, en al·lusió a les bondats del model Seat León.

A la sessió de Matins Esade 'A brand on the move, Seat the brand', Stackmann ha incidit que "el gran mercat per a Seat és, de lluny, Alemanya", on la firma té una valoració sobre la satisfacció del client del 9,2.

Sobre plans d'expansió, ha dit que actualment no tenen plans per a la Xina, que el Brasil és una zona 'non grata' i que s'alegra de no estar a Rússia per la caiguda que ha experimentat la seva moneda.

Després de preguntar-li pel mercat de cotxes elèctrics, ha dit que l'actual és encara petit, si bé confia que creixi en el futur.

A nivell de marca, ha sostingut que Seat és percebuda com una marca de moda i econòmica, amb un perfil de client masculí i jove, si bé l'estratègia de futur passa per fer la marca més atractiva a consumidors de més edat.

Ha afegit que Espanya és un país reconegut a l'exterior per atractius com les seves platges, però no per la seva indústria, i per aquesta raó identifica la marca amb Barcelona: "Barcelona conté tot el que necessitem per comunicar-nos perquè és una ciutat oberta".




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés