Actualitzat 11/06/2014 14:46

Splau va rebre cinc milions de visites fins al maig, 900.000 més que fa un any

Centro Comercial 'Splau!'
ACCIONA

BARCELONA, 11 juny (EUROPA PRESS) -

El centre comercial Splau ha rebut cinc milions de visites entre el gener i el maig, 900.000 més que el mateix període de l'any anterior, i ha renovat el seu segell de qualitat quatre estrelles, una qualificació que té com a objectiu garantir una estada del visitant còmoda i única a través de les seves instal·lacions i serveis.

La directora del centre comercial Splau, Mireia Armengol, considera que l'augment d'afluència està relacionat amb la qualitat dels serveis que han permès renovar la categoria quatre estrelles, segons ha informat Splau aquest dimecres en un comunicat.

Splau, que va ser el primer centre comercial a Espanya a rebre aquest segell, posa a disposició dels seus visitants instal·lacions i serveis diferenciadors com a punts de càrrega per a cotxes elèctrics, un inflador gratuït de rodes, àrees de descans amb Wi-Fi, sales de lactància i lavabos on canviar els bolquers als nadons.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés