Publicat 09/10/2014 13:37

Sorli inverteix 15 milions en un complex hoteler, comercial i esportiu a Vilassar de Dalt

M.Villarejo, J.Santos y A.Sorli
EUROPA PRESS

S'inaugurarà el 21 de novembre i crearà 70 llocs de treball al Maresme

BARCELONA, 9 oct. (EUROPA PRESS) -

L'empresa familiar catalana Superfícies d'Alimentació (Sorli Discau) ha invertit 15 milions d'euros en un complex hoteler, comercial i esportiu que s'inaugurarà a Vilassar de Dalt (Barcelona) el 21 de novembre i crearà 70 llocs de treball, el 85% dels quals entre veïns de la zona.

Així ho han explicat aquest dijous en roda de premsa el director general de Superfícies d'Alimentació, Julio Santos, i l'administradora i directora de Màrqueting i Comunicació, Anna Sorli.

Sota el nom de Sorli Emocions, la companyia ha decidit donar un salt qualitatiu a la seva estratègia de negoci i obrir-se a noves activitats econòmiques, incloent un hotel, un centre comercial, un centre d'esports i un altre de tractaments de bellesa.

L'hotel, que s'ubica al número 2 del carrer Lluís Jordà Cardona, serà de quatre estrelles "amb la qualitat d'un de cinc", tindrà preus assequibles i els clients que estiguin allotjats també tindran accés als altres serveis del complex.

A la plaça Can Nolla es troba el centre comercial, de 3.000 metres quadrats de superfície i amb seccions d'ulleres, rellotges, bijuteria, cosmètica, perfumeria, llar, parafarmàcia, llibreria, tecnologia i un espai gastronòmic en el qual es realitzaran demostracions de cuina amb xefs de prestigi, si bé no tindrà supermercat.

Contindrà marques com Diesel, Dior, Gucci, Hugo Boss, Vogue, Tous, Polaroide, Casio i Shiseido, entre d'altres, si bé el centre comercial no disposarà d'oferta de moda i cap de les botigues és una franquícia.

El Sorli Esport també es troba a la plaça de Can Nolla, i té quatre espais diferenciats que albergaran activitats dirigides, fitness, una zona d'aigües i bellesa i un solàrium; es tracta del segon centre d'esports de l'empresa després de l'obert a Sant Vicenç de Montalt.

Santos ha declinat fer estimacions de l'impacte econòmic i del nombre de visites que rebrà el complex, explotat en la seva totalitat per la companyia, si bé l'àrea d'influència és d'aproximadament 200.000 persones.

NO DESCARTA NOUS COMPLEXOS

La companyia s'ha mostrat "entusiasmada" amb el projecte, pel que preveu que no es tracti únicament d'una incursió puntual, sinó que es respecta l'experiència i buscar nous emplaçaments per a projectes similars una vegada aconsegueixin els resultats esperats d'aquest nou espai.

Santos també ha avançat que la companyia, que l'any passat va facturar 186 milions d'euros, obrirà un nou establiment a Castelldefels abans de finalitzar l'any i tres gasolineres --una en aquest mateix municipi--, i amb vista al 2015 obrirà un establiment a Premià de Mar, botigues que se sumaran a la seva xarxa de 114 establiments.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés