Actualitzat 13/11/2018 19:23

Societat Civil Catalana exposarà demà al Congrés el seu últim informe sobre dèficits democràtics a Catalunya

El president de SCC, José Rosiñol
Europa Press - Arxiu

MADRID 13 nov. (EUROPA PRESS) -

El president de Societat Civil Catalana (SCC), José Rosiñol, compareixerà aquest dimecres al Congrés per exposar les conseqüències de "la fractura social" que el procés sobiranista ha provocat en aquesta comunitat.

En concret, Rosiñol acudirà a la Comissió per a l'auditoria de la qualitat democràtica, la lluita contra la corrupció i les reformes institucionals i legals, a instàncies del PP, que va demanar que informés de les conclusions del 'Tercer Informe sobre dèficits de qualitat democràtica a Catalunya', elaborat per la seva organització.

SEGONA COMPAREIXENÇA

La comissió del Congrés que presideix el diputat de Ciutadans Toni Cantó ja va escoltar l'opinió de Societat Civil Catalana al maig del 2017.

En aquella ocasió va ser l'expresident de la plataforma Rafael Arenas García que va comparèixer davant la comissió, convidat pel PP i Ciutadans, per informar de l'últim informe sobre la situació a Catalunya que havia elaborat fins a aquella data.

Contingut patrocinat