Actualitzat 03/04/2017 13:19

SocialDiabetes rep 1,6 milions de la UE per impulsar la seva internacionalització

Plataforma per a l'autogestió de la diabetis rep subvenció milionària de CE
SOCIALDIABETES

BARCELONA 3 abr. (EUROPA PRESS) -

La start-up amb seu a Barcelona SocialDiabetes ha rebut una subvenció d'1,6 milions d'euros per part de la Comissió Europea a través del programa Horitzó 2020, que premia projectes innovadors i que utilitzarà per impulsar el seu creixement i internacionalització, ha explicat aquest dilluns en un comunicat.

La plataforma digital, que permet el control de la diabetis a través del mòbil, ha estat un dels 66 projectes seleccionats, l'únic en la categoria de salut, i ha obtingut la màxima puntuació en impacte, excel·lència, qualitat i eficiència d'implementació.

La cofundadora i directora general de SocialDiabetes, María Jesús Salido, ha destacat que la subvenció és "un suport important al projecte" i que els permet abordar el seu objectiu de posicionar-se com a referent en la gestió sanitària digital.

Contingut patrocinat