Actualitzat 03/07/2018 14:46

Smart City Expo reunirà a Barcelona més de 700 ciutats i 400 ponents

Smart City Expo World Congress
FIRA DE BARCELONA

BARCELONA 3 jul. (EUROPA PRESS) -

Smart City Expo World Congress reunirà del 13 al 15 de novembre al recinte Gran Via de Fira de Barcelona a més de 700 ciutats, 700 expositors i 400 ponents sota el lema 'Cities to live in' --ciutats on viure--.

Quan falten cinc mesos per a la seva celebració, el saló, dedicat a les ciutats intel·ligents i les solucions urbanes, ja ha omplert el 90% de la seva superfície expositiva, superant les xifres de l'any passat en un 20%, ha informat Fira de Barcelona aquest dimarts en un comunicat.

Entre les 700 empreses expositores participen companyies com a Acciona, Alstom, Bosch, Bouygues, Cellnex, Cisco, Dassault Systèmes, Deloitte, Engie, FCC, Ferrovial, Fiware, Hexagon, Huawei, Inesa, Mastercard, Microsoft, Mobileye, Nec, Rambus, Schreder, Suez, Ubiwhere, Urbaser i Worldsensing, entre unes altres, que cobriran més de 35.000 metres quadrats.

A més, l'exposició també albergarà un gran nombre de ciutats, regions i països que exposaran els seus projectes, incloent Àustria, Barcelona, Berlín, Brussel·les, Buenos Aires, Busan, Dubai, Estònia, Flandes, Florència, Hangzhou, Israel, el Japó, Corea, Lió, Montevideo, Holanda, Noruega, Praga, Taipei, Tel Aviv, Tailàndia i els Estats Units, entre d'altres.

"El creixement continu d'Smart City Expo World Congress confirma l'encert en l'aposta que vam fer fa gairebé ja una dècada per un nou àmbit industrial i de desenvolupament sostenible que ha confirmat el seu paper clau per a les ciutats de tot el món", ha destacat el director de l'Smart City Expo, Ugo Valenti.

SHARING CITIES SUMMIT

Smart City Expo World Congress també serà la seu de Sharing Cities Summit Barcelona 2018, que començarà el 12 de novembre i que reunirà alcaldes i altres representants de ciutats de tot el món per debatre com el creixement continu de les economies col·laboratives afecta la vida i el desenvolupament econòmic de les ciutats, i quines mesures innovadores es poden prendre per afrontar els desafiaments i les oportunitats que presentaran.

Amb ciutats com Amsterdam, Milà, Mont-real, Nova York, París, Toronto i Viena entre els participants confirmats, la cimera d'aquest any se centrarà a impulsar els resultats de la col·laboració entre les ciutats i les estratègies de comuns.

Contingut patrocinat