MOSSOS D'ESQUADRA / TWITTER
BARCELONA, 29 oct. (EUROPA PRESS) -
El sindicat majoritari dels Mossos d'Esquadra, SAP-Fepol, ha demanat al Ministeri de l'Interior que respecti les competències del cos per continuar assegurant la tranquil·litat i la convivència de la ciutadania de Catalunya després de l'aplicació de l'article 155 de la Constitució.
En un comunicat recollit per Europa Press, lamenta que s'hagi acabat aplicant el 155 i que amb això s'hagin vist afectats membres del cos, però demana tranquil·litat als agents i que es treballi "amb la màxima serenitat" i amb la professionalitat que li exigeix la societat.
El sindicat també reconeix el treball del major cessat Josep Lluís Trapero, de qui lloen "l'esforç i la defensa" que ha fet del cos malgrat les discrepàncies que ha tingut amb el SAP-Fepol.
Així mateix, ha valorat positivament que s'hagi designat a un membre dels Mossos, el comissari Ferran López, com a líder de la direcció operativa del cos, i li transmet el seu suport.
El SAP-Fepol assegura que els Mossos s'han sobreposat històricament a les dificultats que han anat apareixent, per la qual cosa aposta per "la calma i la serenitat" perquè la policia catalana segueixi treballant.