Actualitzat 06/08/2015 13:41

El Síndic de Greuges intervé d'ofici a l'embús de maletes a l'Aeroport del Prat

BARCELONA, 6 Ag. (EUROPA PRESS) -

   El Síndic de Greuges, Rafael Ribó, ha intervingut d'ofici per defensar el dret dels passatgers després del "greu" embús de maletes sofert als últims dies a l'Aeroport del Prat per part de les companyies aèries, ha informat la Sindicatura aquest dijous en un comunicat.

   Ribó ha titllat d'"inacceptable" el servei que reben els passatgers, no només pel greuge que suposa, sinó pel servei d'atenció que els ofereixen després les aerolínies, en contra del que estableix el Codi de consum de Catalunya.

   En el cas, que ha implicat a la companyia Vueling, els viatgers afectats tenen moltes dificultats per accedir als sistemes de reclamació habilitats, especialment per telèfon, que Ribó ha constatat que és de pagament i acostuma a tenir una línia que està ocupada.

   Per evitar que es repeteixi aquesta situació, s'ha dirigit a l'Administració i a les empreses del sector per analitzar conjuntament canvis normatius perquè, si és necessari, garanteixin la defensa dels drets de les persones afectades.

   En la seva intervenció, el Síndic s'ha posat en contacte amb el Ministeri de Foment, les direccions generals d'Aena i de l'Aeroport del Prat, la Conselleria de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat i les companyies Groundforce, d'assistència en terra, i Vueling.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés