Publicat 17/11/2015 18:54

El 'showroom' de marroquineria i complements Expopell supera els 700 visitants, un 40% més

BARCELONA, 17 nov. (EUROPA PRESS) -

El 'showroom' de marroquineria i complements Expopell, que s'ha celebrat des del diumenge fins a aquest dimarts a la Cúpula Las Arenas de Barcelona, ha reunit 700 visitants, un 40% més que en la seva anterior edició, ha informat en un comunicat el Col·legi Oficial d'Agents Comercials de Barcelona (COACB), organitzador de l'esdeveniment.

En els més de 2.000 metres quadrats d'exposició, s'han reunit fabricants d'articles de viatge, marroquineria, bijuteria i articles de regal, i ha comptat amb marques com Pertegaz, Privata, Marie Claire, Guy Laroche, Mr. Wonderful, National Geographic, Ventis o Robert Pietri, entre d'altres.

També s'han donat cita el comerç minorista i agents comercials col·legiats, que han dinamitzat els contactes professionals, i s'han impulsat, així, les vendes del sector.

Així, el 76% dels expositors afirma haver aconseguit nous clients en aquesta vuitena edició d'Expopell --durant els tres dies s'han tancat 1.300 comandes--, i un 97% ha confirmat que participarà en la pròxima, prevista per al maig del 2016.

El COACB agrupa milers d'agents comercials col·legiats, i les seves funcions són protegir la professió i els interessos dels col·legiats, adequar la professió a les necessitats de la societat i ser present en la creació de la normativa que afecti l'agent comercial.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés