Set escenaris al llarg del passeig de Gràcia acolliran música en directe i activitats
BARCELONA, 3 jul. (EUROPA PRESS) -
La novena edició de la Shopping Night Barcelona se celebrarà la nit del 22 de novembre i serà el tret de sortida de la campanya de Nadal amb l'objectiu de recuperar l'esperit festiu i dinamitzar les vendes.
A més, aquest esdeveniment, que se celebrarà al passeig de Gràcia de la capital catalana i als carrers adjacents, també serà el preludi del Black Friday en avançar descomptes especials, ha informat l'organització en un comunicat aquest dimarts.
Aquest any, la Shopping Night Barcelona, promoguda per l'Associació del Passeig de Gràcia i amb el suport de l'Ajuntament de Barcelona, girarà al voltant de les compres, la música, la gastronomia i la cultura.
Per aquest motiu, s'aixecaran escenaris a l'alçada del passeig de Gràcia amb Rosselló, Provença, Mallorca, València, Aragó, Consell de Cent, Diputació i Gran Via que acolliran música en directe i diverses activitats.
Els que s'hi acostin podran fer un recorregut cronològic a través de la història de la música, des dels anys 20 a l'actualitat, passant per la música de cinema, Cotton Club, els anys 50, ritmes llatins, guateque, l'era del pop-rock i música dance amb DJ, a més d'un gran mural grafiti.
PLATS SOLIDARIS
La gastronomia, un dels referents de la cultura de la ciutat amb més de 30 restaurants i xefs amb estrelles Michelin, com Nandu Jubany, Martín Berasategui i Carme Ruscalleda, també tindrà un paper destacat.
A més, hotels i restaurants integraran una ruta de plats solidaris inspirats en la cuina de Nadal amb preus que no excediran els vuit euros, una oferta que s'allargarà fins al 25 de novembre.