Actualitzat 22/11/2018 12:01

Seur Internacional creix un 26% en enviaments, un 30% en vendes i suposa ja el 25% dels ingressos de l'empresa

Operari de Seur
SEUR

La companyia ha ampliat recentment el seu 'hub' a Barcelona en 4.000 metres quadrats per a paqueteria petita

BARCELONA, 22 nov. (EUROPA PRESS) -

La divisió internacional de la companyia de paqueteria urgent Seur Internacional representa ja el 25% de la facturació total de l'empresa després d'haver crescut l'any passat un 26% els seus enviaments i un 30% la seva facturació, fins a un total de 168 milions d'euros.

Segons ha informat la companyia durant una trobada informativa amb motiu del 40è aniversari de la divisió, el negoci internacional de Seur va crèixer un 12% el 2017 i augura un increment per al 2018, atès que la companyia ha fet durant aquest any 7 milions d'expedicions en exportació i 6 milions en importació.

En total, la companyia ha experimentat un augment de les exportacions d'un 26% el 2018; en algunes zones d'Espanya, com Llevant, ha tingut un creixement del 55% respecte al 2017; el Nord-oest, un 37% i Nord-est, un 32%.

El 90% de les exportacions que fa Seur tenen lloc a Europa, principalment a França, Itàlia i al Regne Unit. El 10% restant es reparteix entre els EUA i Mèxic, entre d'altres països del continent americà.

"Tenint en compte la importància creixent d'aquest segment dins de la companyia, s'han implementat nous serveis per a aquest tipus d'expedicions, com eines digitals per millorar l'experiència del client", ha explicat a Europa Press el director de Seur Internacional, Ángel Areal, durant una visita de la premsa al seu centre logístic de Barcelona, amb una superfície de més de 9.000 metres quadrats.

Serveis com 'Predict', sistema interactiu per concertar l'entrega, o 'Now', per a les entregues urgents en una o dues hores, són exemples de l'aposta de la companyia per la innovació, ha destacat l'empresa.

Com a part de DPDgroup, Seur fa entregues a tothom, amb un volum diari d'exportacions de 27.500 expedicions i 25.000 importacions amb França, Itàlia i el Regne Unit com a principals receptors.

De cara al 2019, l'empresa s'ha marcat diferents reptes que permetran seguir millorant aquests serveis, com la possibilitat de fer lliuraments a tot Europa en punts de conveniència, o gestionar devolucions des dels països europeus amb recollides tant a domicilis com en punts de conveniència, així com el desenvolupament de serveis express i la potenciació del negoci B2C internacional amb una oferta global.

AMPLIACIÓ DEL 'HUB'

Recentment la companyia ha ampliat el seu 'hub' a Barcelona en 4.000 metres quadrats que s'uneixen als 4.500 ja existents i en què hi circulen més de 10.000 paquets a l'hora. Aquesta nova superfície s'encarrega de la paqueteria petita que prové principalment del comerç electrònic a través d'una cinta automatitzada 'crossbelt' amb capacitat de classificació "molt ràpida".

Areal i el responsable de Xarxes Internacionals, Fernando Delgado, han explicat que "l'especialitat de la nau és tot el transbord internacional d'exportacions i importacions", d'aquesta manera les instal·lacions a Barcelona "són molt rellevants per la seva ràpida comunicació amb el mercat europeu", han afegit.

NOUS FOCUS

Respecte al comerç internacional, la companyia també ha explicat a Europa Press que mitjançant la recent obertura d'un centre a Miranda de Ebro (Burgos) "es vol aconseguir més capacitat de recepció de mercaderia internacional". A més, Delgado ha afegit que un altre dels objectius és "ficar més producte per Irun per donar més fluïdesa a la sortida cap a França".

Finalment, la companyia ha obert durant aquests anys línies directes cap a països com Àustria i Anglaterra per reduir temps i costos.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés