BARCELONA, 15 maig (EUROPA PRESS) -
Service Point va registrar un benefici net d'1,8 milions d'euros el primer trimestre d'aquest any, respecte dels 806.000 euros de números vermells del mateix període del 2014, ha informat la companyia catalana aquest divendres a la Comissió Nacional del Mercat de Valors (CNMV).
El grup de reprografia i documentació digital ha assenyalat que el primer trimestre del 2015 ha representat el retorn de l'activitat normalitzada, després de la sentència ferma de sortida del concurs de creditors obtinguda a començament de febrer, i ha començat a treballar en un pla de sinergies amb el seu nou soci, Paragon.
El resultat net d'1,8 milions inclou un benefici extraordinari d'1,7 milions relacionat amb un crèdit que estava totalment provisionat; sense incloure l'efecte d'aquest benefici extraordinari, la companyia ha assenyalat que ha aconseguit gairebé el punt d'equilibri comparat amb el resultat negatiu durant el primer trimestre del 2014.
Les vendes s'han situat en 2,4 milions, un 24% menys, fet que l'empresa ha atribuït que durant el primer trimestre del 2014 la matriu va facturar serveis a les antigues filials del grup per un import de 0,7 milions, en comparació de la xifra de 0,1 milions facturats aquest any.
La companyia té previst convocar el juny una junta d'accionistes per acordar la capitalització dels crèdits concursals i procedir als passos necessaris per tornar a cotitzar.