MADRID 20 nov. (EUROPA PRESS) -
Les accions de Service Point es desplomaven al voltant d'un 14% els primers compassos de la sessió després que Jaime Castellanos hagués presentat la renúncia del seu càrrec com a membre del consell d'administració i hagués anunciat la intenció de vendre la participació accionarial del 5%.
En concret, els títols de la companyia queien un 13,8% a les 9.15 hores i s'intercanviaven a un preu de 0,100 euros per acció.
Castellanos, president de Lazard i expresident del grup Recoletos (anterior propietari dels diaris Expansión i Marca), ostenta un 5,024% de Service Point a través de Paosar. A més, té un altre 1,418% mitjançant la societat Casgo.
La sortida de Castellanos comporta reduir a tres el nombre de membres del consell d'administració de Service Point, que, davant d'aquesta situació, ha decidit convocar aviat una junta general extraordinària per regularitzar la composició quantitativa del seu òrgan de govern.