Publicat 04/04/2022 15:34

Serrallonga (Fira) erigeix Alimentaria com una "oportunitat" davant els problemes de subministrament

Creu que juntament amb l'MWC confirma la tornada a la normalitat del sector firal

Archivo - El director general de Fira de Barcelona, Constantí Serrallonga, atén els mitjans en la clausura del Mobile World Congress 2022
David Zorrakino - Europa Press - Arxiu

BARCELONA, 4 abr. (EUROPA PRESS) -

El director general de Fira de Barcelona, Constantí Serrallonga, ha erigit la fira Alimentaria & Hostelco, que se celebra fins dijous al recinte Gran Via de la institució firal, com una "oportunitat" per buscar nous provedors davant els problemes de subministrament.

Ho ha dit en unes declaracions a TV3, recollides per Europa Press, en les quals ha subratllat que els compradors que assisteixen a l'esdeveniment compten amb un "aparador immillorable".

"Sabem ja que grans empreses han decidit desplaar compradors per venir a buscar nous provedors, per tant aix s'ha convertit en una oportunitat més que en un problema", ha afegit.

Ha destacat que aquesta fira, organitzada per Fira de Barcelona, és "molt emblemtica" per a la institució i que, amb el Mobile World Congress (MWC) de finals de febrer, confirma una tornada a la normalitat.

Ha recordat que després arribar la fira Integrated Systems Europe (ISE), del 10 al 13 de maig del 2022 al recinte Gran Via, a més del Seafood Expo Global/Seafood Processing Global, del 26 al 28 d'abril al mateix espai.

"Per tant, estem immersos en plena normalitat en el món firal", ha concls Serrallonga, que també ha participat en la inauguració de la fira juntament amb rei Felip VI, el president de la Generalitat, Pere Aragons; l'alcaldessa de Barcelona, Ada Colau, i el ministre d'Agricultura, Luis Planas, entre altres autoritats.

Contingut patrocinat