BURGOS 28 des. (EUROPA PRESS) -
El ministre de Foment, Íñigo de la Serna, ha assenyalat aquest dijous a Burgos que la possibilitat que Carles Puigdemont governi en la distància és "completament impossible" per les responsabilitats que comporta.
De la Serna, que ha presentat en la seu de Burgos de la Subdelegació del Govern central l'estudi informatiu del tram d'Alta Velocitat entre Burgos i Vitòria, ha insistit que governar des de la distància "no és factible".
Respecte a les pretensions de Puigdemont a partir d'ara, Íñigo de la Serna s'ha mostrat incapaç de fer cap tipus de predicció sobre aquest tema, tenint en compte la seva forma de procedir en el passat: "No sóc capaç de fer una predicció del que aquest senyor vol fer", ha insistit.
El ministre de Foment ha assenyalat, a preguntes dels periodistes, que bona part de les decisions de Puigdemont posseeixen un "grau d'improvisació" i ha destacat que també escomet "accions impredictibles".
Sobre l'actuació de Cs, ha insistit que la formació que lidera Inés Arrimadas a Catalunya té "un plus de responsabilitat" que ha de comportar, almenys, l'intent de formar govern encara que el resultat no sigui el que un pretén.