Publicat 26/02/2015 15:17

Serhs preveu expandir la seva divisió Rhodasol a Europa i facturar més de 50 milions fins al 2017

Junta de accionistas Grupo Serhs
GRUPO SERHS

BARCELONA, 26 febr. (EUROPA PRESS) -

Serhs preveu expandir la seva marca majorista de la divisió de turisme, Rhodasol, en diversos països d'Europa per estimular els mercats emissors de proximitat, i vol arribar a una facturació superior als 50 milions d'euros fins al 2017 gràcies als nous mercats i a la bona marxa de l'emissor espanyol.

Segons ha informat l'empresa aquest dijous en un comunicat, l'1 de gener Rhodasol ha començat a operar a Portugal, i aquesta setmana s'ha presentat oficialment als professionals lusitans del sector a la fira BTL de Lisboa.

Amb 30 anys d'experiència, Rhodasol proveeix les principals agències minoristes espanyoles i ara també les portugueses, i ofereix una selecció de més de 35.500 hotels en les costes i illes de la Península Ibèrica, així com en les principals ciutats europees i l'arc mediterrani.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés