Seat va vendre al gener 44.500 vehicles a tot el món, el seu millor volum de vendes en aquest mes

Seat
SEAT - Archivo
Publicat 7/2/2019 11:06:57CET

MADRID, 7 Feb. (EUROPA PRESS) -

Seat va entregar 44.500 vehicles al gener a tot el món, la qual cosa suposa un increment del 14,2% en comparació amb el mateix mes de l'any anterior, quan va vendre 38.900 vehicles; es tracta del volum de vendes més alt en un mes de gener de la marca espanyola, segons ha informat l'empresa en un comunicat.

Amb aquest resultat, l'empresa amb seu a Martorell (Barcelona) inicia un nou exercici de creixement després d'obtenir el 2018 la xifra més elevada de vendes en els 68 anys d'història de l'empresa, amb 517.600 vehicles venuts, un 10,5% més que el 2017.

La nova marca Cupra ha contribuït positivament al volum del gener en triplicar les entregues respecte al mateix mes de l'any passat i arribar a les 1.800 unitats.

"El fort increment de les vendes al gener ens fa ser optimistes sobre el desenvolupament dels resultats comercials de Seat el 2019. Com el 2018, aquest serà un any de reptes. Confiem plenament en els quatre pilars de la marca (Ibiza, Arona, León i Ateca) i en la incorporació a la gamma del nou Tarraco, que ens permetrà donar un impuls addicional a les xifres de vendes el 2019. L'aportació del Cupra i, en particular, del Cupra Ateca també serà clau per créixer aquest any", ha apuntat el vicepresident comercial de Seat i conseller delegat de Cupra, Wayne Griffiths.

Al gener, els principals països en els quals opera Seat van mantenir l'evolució positiva del 2018. Espanya va liderar els resultats amb 8.400 vehicles venuts (un 4,3% més que al gener del 2018), la qual cosa manté la marca com la més venuda del país. A Alemanya es van vendre 7.800 cotxes, un 20,3% més, i al Regne Unit 5.500 vehicles, un 29% més.

Les entregues de Seat han augmentat com també ho fan en altres mercats destacats per a la marca com Àustria, amb 2.300 vehicles venuts, un 22% més; Itàlia, amb 1.800, un 12,9% més; els Països Baixos, amb 1.600 cotxes venuts al gener, un 72,2% més; Polònia, amb 900, un 12,6% més, i Portugal, amb 800 vehicles, un 25,7% més.

L'empresa automobilística va pujar també en els dos principals països on té presència fora d'Europa. A Algèria, l'empresa va entregar 3.100 vehicles al gener, un 40,9% més que en el mateix mes del 2018, mentre que a Mèxic va vendre 2.300 cotxes, la qual cosa suposa un 23,4% més respecte al gener del 2018.

L'actualitat més visitada a Aldia.cat

www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2019 Europa Press. Està expressament prohibida la redistribució i la redifusió de tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense previ i exprés consentiment.