MADRID 22 oct. (EUROPA PRESS) -
La marca automobilística Seat ha anunciat la posada en marxa d'un pla de reducció de costos i de millora de l'eficiència que preveu una rebaixa del 5% dels costos de personal indirecte en els pròxims dos anys.
Així ho ha indicat el president de l'empresa, Jürgen Stackmann, durant una trobada del comitè executiu amb tots els directius de l'empresa, on ha assenyalat que Seat està creixent a Europa, tot i la tendència dels mercats, tot i que va advertir que la gran competència està impedint la millora del resultat operatiu.
Per aquesta raó, la filial espanyola del consorci Volkswagen posarà en marxa un pla que se centrarà en el desenvolupament de nous models aprofitant les sinergies amb el grup, la potenciació de l'àrea comercial i la disminució de les despeses.