Publicat 06/02/2018 12:32

Seat i Orange s'alien per desenvolupar nous serveis d'entreteniment per a l'automòbil

Luis Santos i Arantxa Alonso
SEAT Y ORANGE

MADRID, 6 febr. (EUROPA PRESS) -

La firma automobilística Seat i la multinacional de telecomunicacions Orange han signat un acord per potenciar nous avanços en el desenvolupament i l'ús del cotxe connectat, amb el qual treballaran en la creació de nous serveis d'entreteniment que millorin l'experiència dels ocupants del vehicle, segons han assegurat les companyies en un comunicat conjunt.

En aquest sentit, el conveni se centra en tres eixos principals d'actuació: millorar l'experiència dels ocupants en el vehicle desenvolupant innovacions del cotxe connectat, acostar l'experiència digital de la llar o l'oficina als usuaris del cotxe, i la posada en marxa d'un programa de fidelització que promogui l'ús recurrent d'aquelles noves solucions de connectivitat i mobilitat que llancin al mercat.

"És un privilegi per a nosaltres poder desenvolupar acords estratègics amb socis com Orange. Aquest conveni ens reafirma com a marca 'front-runner' en el camp de la connectivitat del vehicle", ha assegurat la directora de Desenvolupament de Negoci de Seat, Arantxa Alonso.

Entre les diferents iniciatives sobre la digitalització de l'automòbil que es duran a terme amb aquesta aliança, destaca el llançament d'un projecte que buscarà solucions encaminades a convertir el vehicle en la segona llar digital de l'usuari.

Segons asseguren les companyies, l'objectiu és que el conductor i tots els ocupants de l'automòbil puguin integrar algunes de les seves activitats diàries de forma més segura i eficient mentre són en el cotxe.

"Aquest acord estratègic amb Seat és un gran pas per a Orange dins de la seva estratègia d'objectius connectats i 'big data' i obre la porta a innovacions i desenvolupaments al voltant del cotxe del futur que contribuirà a aconseguir el nostre objectiu de connectar els nostres clients amb el que de debò els importa", ha destacat el director d'Innovació i Nous Serveis Digitals d'Orange, Luis Santos.

A més de desenvolupar noves aplicacions digitals per al vehicle, ambdues empreses s'han marcat la meta de treballar en la generació d'iniciatives que promoguin l'ús d'aquestes noves funcionalitats.

Continguts musicals, audiovisuals i formatius seran les primeres propostes d'aquesta col·laboració, "sempre garantint la màxima seguretat dels ocupants".

"Aquesta aliança obre un gran espai de col·laboració entre ambdues companyies que persegueixen una fi comuna: promoure l'ús del cotxe connectat i fer més fàcil i eficient l'experiència de l'usuari en l'automòbil", ha afegit Alonso.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés