Publicat 25/07/2024 11:43

Seat nomena Arantxa Alonso com a 'brand officer'

La nova 'brand officer' de Seat, Arantxa Alonso
SEAT

BARCELONA, 25 jul. (EUROPA PRESS) -

Seat ha nomenat Arantxa Alonso com a nova 'brand officer' de la marca, un càrrec de nova creació que tindrà com a objectiu "impulsar l'èxit continuat" de Seat, ha informat en un comunicat aquest dijous.

Fins ara, Alonso era responsable de l'Oficina de Projectes Cupra a Volkswagen Anhui, a la Xina, i assumirà el càrrec l'1 de setembre.

Alonso reportarà directament al vicepresident executiu de Vendes, Màrqueting i Postventa de Seat, Sven Schuwirth, i liderarà l'estratègia a llarg termini i serà l'encarregada de desenvolupar i implementar plans de cicle de vida per reforçar el volum i els beneficis de la marca Seat.

El CEO de la companyia, Wayne Griffiths, ha explicat que el nou càrrec requeria algú "amb l'ambició i la visió per impulsar l'èxit continuat de la marca".

Schuwirth, per la seva banda, ha assenyalat que Alonso "garantirà l'èxit" dels nous llançaments de la marca i n'enfortirà la seva de mercat.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés