BARCELONA, 25 jul. (EUROPA PRESS) -
Seat ha nomenat Arantxa Alonso com a nova 'brand officer' de la marca, un càrrec de nova creació que tindrà com a objectiu "impulsar l'èxit continuat" de Seat, ha informat en un comunicat aquest dijous.
Fins ara, Alonso era responsable de l'Oficina de Projectes Cupra a Volkswagen Anhui, a la Xina, i assumirà el càrrec l'1 de setembre.
Alonso reportarà directament al vicepresident executiu de Vendes, Màrqueting i Postventa de Seat, Sven Schuwirth, i liderarà l'estratègia a llarg termini i serà l'encarregada de desenvolupar i implementar plans de cicle de vida per reforçar el volum i els beneficis de la marca Seat.
El CEO de la companyia, Wayne Griffiths, ha explicat que el nou càrrec requeria algú "amb l'ambició i la visió per impulsar l'èxit continuat de la marca".
Schuwirth, per la seva banda, ha assenyalat que Alonso "garantirà l'èxit" dels nous llançaments de la marca i n'enfortirà la seva de mercat.