Actualitzat 19/11/2018 12:49

Seat comença la producció de l'Ateca a Algèria

Producció del Seat Ateca a Relizane (Algèria)
SEAT

MADRID 19 nov. (EUROPA PRESS) -

La companyia automobilística Seat ha començat la fabricació del seu totcamí Ateca a la fàbrica que posseeix el consorci Volkswagen, en col·laboració amb Sovac, a Relizane (Algèria), segons ha informat l'empresa en un comunicat.

Seat ha indicat que aquest vehicle, que es començarà a vendre al país africà des d'aquesta setmana, suposa el quart model que la companyia barcelonina produeix en aquesta fàbrica, juntament amb l'Ibiza, l'Arona i el León, en exclusiva per al mercat algerià.

La companyia ha recordat que, "des de fa uns dies", també produeix la variant esportiva Cupra del León, que suposa l'automòbil de més potència que es produeix a Algèria i ha destacat que l'ampliació de la seva gamma de models ha multiplicat per quatre les vendes de la companyia al país entre el gener i l'octubre, amb 16.800 unitats.

Des de la inauguració del centre s'han fabricat més de 60.000 unitats, de les quals unes 28.000 unitats corresponen a Seat. Els models que es munten a Relizane són els Seat Ibiza, Arona, Ateca i León, els Skoda Octavia i Rapid i els Volkswagen Polo, Golf, Tiguan, Passat i Caddy.

El vicepresident de Producció i Logística de Seat, Christian Vollmer, ha destacat la "gran capacitat" d'aquest centre per a l'assemblatge de vehicles de diferents marques, i ha assegurat que per a Seat "és una responsabilitat" liderar l'expansió del grup Volkswagen al nord d'Àfrica, alhora que ha indicat que suposa un exemple de l'estratègia de globalització que han engegat.

"El nord d'Àfrica és una regió molt atractiva per a Seat i el grup Volkswagen per les sinergies que poden establir-se amb els nostres centres de producció a la Península Ibèrica i també amb la xarxa de proveïdors. Per aquesta raó, volem contribuir al desenvolupament de nous proveïdors a la regió i, en particular, a incrementar la presència industrial d'Algèria, ha assegurat.

Contingut patrocinat