EUROPA PRESS REPORTAJES - Arxiu
BARCELONA, 31 oct. (EUROPA PRESS) -
SCC ha proposada el Premi Nobel de Literatura Mario Vargas Llosa per optar al 30 Premi Internacional Catalunya, que concedeix anualment la Generalitat, ja que l'entitat considera que l'escriptor reuneix "tots els requisits" per guanyar aquest guardó.
En un comunicat aquest dimecres, SCC ha assegurat que Vargas Llosa ha mostrat una especial sensibilitat en relació a la situació política i social que es viu a Catalunya, i ha recordat la col·laboració "activa" de l'escriptor amb l'entitat constitucionalista.
"Sempre ha estat partidari de recuperar la convivència i la concòrdia entre els catalans i recuperar l'esperit de tolerància dins de la diversitat en tot el territori català per resoldre el conflicte actual", ha expressat l'organització.